kirsten

Sanna mina ord

Grattis pappa

Publicerad 2007-04-14 16:15:44 i Familj,

Japp, idag är det pappas födelsedag. I min familj klarar vi av alla födelsedagar från april till juni. Om man inte lägger till min nya familj, alltså Martins ;) Bra jobbat tycker jag. Hur som haver så ska vi dit ikväll på lite middag och så. Härligt att slippa laga mat för en gångs skull med. Måste bara komma ihåg att köpa ett kort till honom som ska föreställa hans födelsedagspresent. Ett presentkort hos Ticnet, jag hade tänkt Rod Stewarts konsert. Men eftersom vi inte vet om de är lediga då så köper vi ett presentkort så kan man hinta lite i det om att den spelas då och då. Blir bra det.

För jag kan liksom inte direkt ta mig nånstans idag. Katterna mår visserligen bra, men jag är så rädd för att Sally ska bita upp såret. Men hon är en duktig misse, hon har slutat att bita vad jag kan se i alla fall. För vi måste ju faktiskt bege oss nånstans när vi åker hem till La familia ;) Men det är ju bara för några timmar. Nehej, vad ska jag göra nu då? Ta hand om disken kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela