kirsten

Sanna mina ord

London

Publicerad 2007-04-11 14:15:58 i Resor,

Oj, vilken resa det blev! Har inte riktigt hämtat mig sömnmässigt ännu ;) Kom dit rätt sent på onsdagsnatten då det tog en jädra lång tid att få passera passkontrollen. Väl framme hos lillebror bjöds det på browniekaka med glass och jordgubbar och hallon, mumma för magen det! Kunde inte gå till sängs direkt heller då Martin och jag skulle sova i soffan som fanns i allrummet. Så det var bara att vänta snällt tills de andra hade lust att sova.

Torsdagen bestod mest av shopping! Tror att vi hann med det mesta redan då. Köpte biljetter till musikalen Chicago med. Gick nästan en mil meddelade stegräknaren, men eftersom den fått en knäpp så litar jag inte riktigt på den. Missar typ 1000 steg hela tiden ;) Gick ut och åt på kvällen, italienskt blev det.

Fredagen spenaderade vi på Madame Tussauds, var lite festligt. Dock inte lika skoj med alla idioter som fanns där. Usch, vad trött jag blev på en del. Folk som inte förstod sig på sina kameror, snorungar som bara var i vägen och japaner med kameran smattrande i 180 hela tiden...ujuj. Efter det blev det Big Ben och London Eye, åkte dock aldrig upp i den. Gick förbi Trafalgar Squere och Piccadely Circus med. Sen var det dax för musikal. Himla skoj faktiskt. Verkar som att det var en del stora stjärnor med i den med. Typ 3 i alla fall, hehehe. Sen bar det av till Majas del av stan. Skulle lämna en film till henne. Hann inte stanna så länge eftersom vi skulle handla mat. Men när vi sedan kom till mataffären var den stängd. Så det blev makkedonkan till middag. Men det funkade det med. Var meningen att vi skulle gå ut, men Martin hade fått sån pollenallergi att vi inte kunde...

Lördagen, mer shopping. Och MIN födelsedag, så det så. Hehe. Fick mina presenter av lillebror redan på onsdagen, som var kläder ur Madonna-kollektionen. Fick byta allt då det var för smått. Av Martin fick jag en ipodhållare som jag kan ha när jag tränar och typ cyklar Vätternrunt ;) Ska få mer nu här hemma då allt inte gick att köpa i London, då deras elnät inte är som vårt här hemma med kontakter och så ;) Skulle ha gått ut på kvällen med, men vi fastnade hemma med spelet pictonary. Himla skoj var det!

Söndagen var det hemresa. Inte så himla rolig dag med andra ord. Fick en ordentlig kroppsvisitering och Martin den klanten hade glömt lite hårprodukter och så i handbagaget så hela hans väska genomsöktes. Ujuj. Men vi fick åka med tillslut ;)

Nehej, nu säger klockan att det är dax att gå till jobbet. Jag som har massor kvar att göra här hemma. Men men...får ta det sen, typ ringa Martin och be honom. Hehehe.

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2007-04-12 13:25:50

ja ha du jag har nu oxå hittat dig.... kul att du var i london när jag va där va det så jävla kul och oj oj vad det går prgar fort..... grattis i efterskott...... vi höres kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela