kirsten

Sanna mina ord

Medium

Publicerad 2007-04-12 23:13:56 i Livet,

Har ju alldeles glömt bort att berätta att jag var hos ett medium i tisdags. Väntade mig inte direkt nåt alls, men ville mest göra det för att jag länge pratat om att jag vill bli spådd och liknande. Sen kom en kvinna på jobbet som jag pratat mycket om just sånna saker och berättade att hon kände en kvinna som går en utbildning hos Terry Evans. Och att hon tyckte att jag skulle ringa denna och boka tid eftersom det ändå var gratis. Så jag ringde henne och hon hade plats för mig.

Så i tisdags begav jag mig dit. Var lite smått orolig över vad hon skulle säga och om jag ens skulle förstå nåt av det hon sa. Allt gick på drygt en halvtimme, och det hon sa i början förstod jag nada av. Men sen kom det...jag förstod vem det var hon pratade om. Eller tror mig veta i alla fall. Saker hon sa som ingen annan vet utom den person som tyvärr lämnat detta liv bland oss. Ja, det var grymt helt enkelt. Namn som hon inte hade kunnat veta...

Sen ska man ju absolut ta sånt här med en nypa salt. Alla kan det nog inte utan går mycket på hur de kan läsa av personen de har framför sig. Men namn är sådant som man liksom inte kan förklara så bra. För ett av namnen är rätt ovanligt om man säger så. Ja, skoj var det i alla fall. Skulle lätt kunna gå på en seans igen :)

Nu väntar sängen, ska bara plocka undan kissarnas mat först. Ska till veterinären imorrn bitti för kastrering. Vilken dag man valt till det...fredagen den 13:e. Men man ska inte vara vidskeplig, nej nej ;)

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela