kirsten

Sanna mina ord

Var är sommaren?

Publicerad 2007-04-18 22:32:35 i Träning,

Jag vill ha tillbaka värmen som var, inte för att det är så där hysteriskt kallt nu. Men jag vill gärna ha bort blåsten! Men det kommer, får snällt ha på mig mina vantar när jag åker till jobbet ett tag till ;)

Känner att jag måste börja komma igång med min träning igen. Som det är nu kommer jag iväg högst en gång i veckan och det är alldeles för lite. Cyklingen blir verkligen lidande när Martin och jag jobbar om varandra. Inte bra alls, inte på nåt sätt. Men jag vågar inte åka ut själv. Jag menar man sitter fast med fötterna och jag är riktigt duktig på att vurpa eftersom jag inte tar bort fötterna i tid. Men men, måste nog ta tag i det ändå antar jag. Vättern närmar sig mer och mer för var dag som går och om vi ska lyckas med Hjälmaren runt på en bra tid så är det hög tid att sätta igång nu. Men vi är båda lediga i helgen så då blir det cykla av ska vi nog se. För i år ska jag banne mig runt!

Happ, nu väntar sängen. Men två låttips innan bara, har ni inte lyssnat på Mika ännu så är det hög tid för det nu. Mina två favoritlåtar är Any other world och Happy Ending :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela