kirsten

Sanna mina ord

Back on track!

Publicerad 2007-08-29 20:35:22 i Jobb,

Åh, det känns så himla bra idag! Allt faktiskt! Trots att jag missade vägningen med en halvtimme och fick gå runt och dra på stan en stund och att jag på grund av detta struntade i att ta mig ut i spåret. Men det gör inget alls, faktiskt. Känner att jag börjat gilla det ordet väldigt mycket ;) Men anyway, hade verkligen lyckats den här veckan, hela 1,6 kilo hade jag gått ner. Inte dåligt det inte! Så allt jag gått upp under semestern har jag nu gått ner igen. Så nu är det bara att köra! Hoppas på att det går lika bra under den här veckan!

Blir galen på en del gäster ibland. De lyssnar bara till hälften vilket gör att det alltid, eller ja ibland blir helt fel. De vet inte hur det ska ta sig in när vi har stängt. De kommer inte alls in på rummet, trots att de absolut gör som man säger. Slutar med att man följer med upp och öppnar dörrjäveln på första försöket varpå gästerna säger att aha, var det så man gjorde, duh! De har ingen aning om var frukosten är på morgonen trots att man verkligen pekat och visat dagen innan när de kom. Jag kan fortsätta hur länge som helst! Men idag var det ett par som fastnade i hissen, tanten blev helt panikslagen och kom och svamlade på norska. Visst, jag förstår henne, är livrädd själv för att åka hiss. Men just därför tänker jag på att man inte ska vara för många eller att man inte ska ha för mycket saker med sig in. Men det gjorde inte detta par, de hade säkert 4-5 väskor och på det de själva. Inte undra på att de fastnade! Mannen ropade dock tillbaka henne och så åkte de upp igen. Ja, jag säger då det och jag ska ha norskt blod i mina ådror...hehe...

Kommentarer

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-08-30 23:39:25

Ja det kan vi ju göra... Åååh jag kommer vara helt död imorn, varför går jag inte och lägger mig för? Är nästan lite hungrig...hmm... Stackars min dator, den kommer aldrig bli sig lik ;) Hoppas han får fart på den! Jävla demo som vanligt... Men man kan ju kolla på den iaf och klicka lite på knapparna. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela