kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 33

Publicerad 2007-08-22 06:59:48 i Tjejsnack,

 Svarar på förra veckans denna vecka eftersom jag var borta förra veckan.

Vecka 33

Kärlek

* Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
Oj, det var nog i första eller andra klass. Kom en ny kille till klassen och han var ju bara så söt! Intresset fanns från hans sida med, en massa söta kärleksbrev osv. Blev tillslut tillsammans, i fyran eller nåt, men det höll inte så länge. Kanske inte så konstigt med tanke på åldern ;)

* Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
Hm, ja det är ju samma som ovan. Jo, visst kommer man ihåg det. Man ville vara nära hela tiden och så vart man supernervös när man väl var det.


* Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
Jo, det tror jag på. Det var väl ungefär det som hände mellan Martin och mig :)


* Vad är kärlek för dig?
Hm, det behöver ju inte bara vara till nån av det andra könet. Man kan ju känna kärlek för sina djur eller nåt som är extra värdefullt för en.

* Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop? Distans? Om inte skulle du vilja det? Motivera.
Japp, jag har en kille, har vart tillsammans i 4,5 år och bor ihop sedan ca 4 år.

http://mlilja.net/tjejsnack/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela