kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 34

Publicerad 2007-08-28 19:39:54 i Tjejsnack,

Vecka 34

Ålder

*Spelar åldern någon roll? När, varför?
Hm, det beror på tycker jag. Om det är ett par och den ena är typ 15 och den andra 30 så kan det ju tyckas vara lite dumt, men skulle den ena vara 30 och den andra 45 skulle man ju inte bry sig. Så visst spelar det roll. Men handlar det om vänskap eller så, så spelar det ingen roll.

*Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
Det har man nog, typ om man umgås med de som är några år äldre och de ska nånstans där man själv inte har möjlighet att komma in, så önskar man ju att man skulle vart lite äldre. Men annars är jag faktiskt rätt nöjd med den åldern jag har.

*Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
Nej, det kan jag inte minnas att jag gjort.


*Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera!

Oj, det var en bra fråga, 100 kanske ;) Bara för att det är tufft att bli just 100, haha!

*Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
Tycker att alla åldrar har sin charm. Men kanske när man fyllde 18 så att man fick rätten att bestämma själv ;) Fast det har jag i och för sej alltid gjort, hehe!


http://mlilja.net/tjejsnack/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela