kirsten

Sanna mina ord

Vill hem och det nu!

Publicerad 2007-12-10 21:33:08 i Livet,

Men man får inte alltid som man vill, eller hur?! Nej, för här är det så lugnt att jag inte alls vet vad jag ska ta mig till! Har iofs en hel del att göra, men allt innehåller siffror och jag vill inte hålla på med det just nu. Så jag lägger ner de tankarna tills vidare. Chefens fru har ringt otaliga gånger ikväll, inte för att det gör mig nåt. Men sista gången frågade hon om han varit till nån nytta här under kvällen?! What?! Jag har vart här ensam hela tiden vad jag vet, nog för att han aldrig ringer upp och säger att han är i källaren. Men jag har ju själv varit där nere några gånger och där var det mörkt...han smet väl helt enkelt för att slippa vara hemma, vad vet jag? Men nyfiken blir man ju ;)

Har vart en hektisk helg, i fredags bjöd jag ju en vän på middag. Blev mycket lyckat, och du är alltid välkommen hem till oss det vet du nu hoppas jag :) Sen bar det upp på stan en sväng på lördagen för att hinna köpa presenten till Martins bror och då passade vi på att slå en koll i lite andra affärer med. Sen hem till Lillån för firandet. Himla trevligt måste jag säga och jag fick min bebisdos med. Alltid härligt! Förutom när fadern hittar på en massa knas som jag ska testa med henne...funkade inte...hehe... Fick även veta att jag ska bli "faster" i juni, massa mys ju!

Igår bakade vi julgodis, blev så himla smaskigt så jag ska ge er receptet sen. Men jag är ju som sagt på jobbet nu ;) testade dessutom bara den ena sorten igår. Sen skjutsade jag Martin till tåget eftersom han skulle till Umeå idag och var tvungen att vara på Arlanda vid sju imorse, så då åkte han till storstan redan igår. Sprang därefter upp på stan och lyckades hitta mina päron på Oh, helga natt. Sen direkt hem för att se på lite film och grejer.

Happ, så har den helgen förflutit med :) Två veckor exakt på dagen till julafton, helt sjuk faktiskt. Eller sicko som mitt nya ord heter, love it! ;)

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2007-12-18 09:52:53

hehe jo men man måste spana lite.. just nu finns koderna 1304 och 7657 ger dig 150:- rabatt om du handlar för 400:- bra va?? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela