kirsten

Sanna mina ord

Så där lagom jobbigt...

Publicerad 2007-02-08 22:58:29 i Viktnoja,

Vad jag funderade och funderade när jag satte mig framföt TV:n idag, skulle kollapå "Du är vad du äter" som vanligt på torsdagar. Men så plötsligt dyker tjejens kille upp i rutan, jag reagerade inte först. Men sen kom det sakta över mig. Det var nåt bekant med honom, namnet, ansiktet stilen. När jag sedan fick se hela hans namn upptäckte jag att jag faktiskt en gång i tiden känt honom lite grann. Var tillsammans med en av mina före detta klasskompisar. My godness känner man ju då. Att nån som man faktiskt vet vem det är, eller ja visste i detta fall, men att man ser dem på TV. Helt otroligt faktiskt! Världen är inte så stor alla gånger.

Ensam hemma idag, mindre skoj. Men jag har ju de kära kissarna så jag behöver ju absolut inte känna mig ensam på nåt sätt. För de roar mig minst sagt idag. :) Inte visste jag att man kunde få så mycket kärlek av ett djur. De är ju bara helt enkelt för bäst.

Nej, dax att göra sig i ordning för sängen tror jag. Hysteriskt trött igen. Kan bero på det härliga aerobicspass jag var på idag. Många snurrar och otroligt knasiga steg. Men jisses, så skoj jag hade det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela