kirsten

Sanna mina ord

Vinter och snö

Publicerad 2007-01-25 22:57:08 i Livet,

Jahaja, vad händer här då? Inte mycket. Väntar på att Martin ska komma hem och förgylla min kväll. Igår hade jag ju redan lyckats somna när han kom hem från jobbet. Tror att han blev lite besviken för det faktiskt. Jag brukar ju alltid lyckas hålla ögonen öppna tills han fått prata lite. Men jag har ett otroligt sovbehov just nu. Har sovit alldeles för lite på sista tiden och det är inte alls bra. Nej nej, men det ska bli bättring där. Säger sig ju självt att det inte fungerar att sitta uppe och vänta på honom när han kommer hem vid 23-tiden och jag sen ska upp vid 5,30.

Igår var jag med mamma till Kumla på Tupperware-party :) Skulle väl egentligen inte ha nåt, men det blev visst så tillslut ändå. Blev en crisper selätt eller vad de kallade den och om man köpte den så fick man tre rundletter med. Vilka namn alltså! Men vi får väl se om de håller måttet sen. ;)

Nej, dax att krypa till kojs kanske. Ledig imorrn dock, men ändå...jag är sjukt trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela