kirsten

Sanna mina ord

Bra dag :)

Publicerad 2007-07-04 20:22:16 i Livet,

Ojoj, vaknade inatt av att det lät som att nån skulle bryta sig in. Ja, jag erkänner jag är LIVRÄDD för att vara ensam om nätterna! Har allitd varit och kommer nog alltid att vara det med. Blir ju lättare och lättare för varje gång jag tvingas vara ensam, men jag gillar det inte för det! Men när jag väl upptäckte att det endast var regnet som smattrade mot fönsterbläcket kunde jag somna om igen ;) Brukar ju tycka att det är skönt att ha katterna, men vad ska man skylla alla konstiga ljud på när de ligger i sängen hos mig och sover djupt? Heheh!

Sov lite för länge idag, tycker att det är rätt mysigt när man kan ligga där och filosofera lite och bara känna små briser av luft som kommer från fönstret. Då blir det lätt som så att jag ligger där för länge. Men kom upp till slut i alla fall. Åt frukost, pratade lite med lillebror på msn. Sen bar det av för vägningen. Trodde inte att det skulle ha gått bra alls eftersom jag var ute i lördags, åt pizza i söndags, visserligen bara en halv, men i alla fall. Kinamat har jag ätit i dagarna tre. Så det är ju inte konstigt om jag skulle ha gått upp snarare än ner. Men se det hade jag! Nästan 1 kilo! Duktiga jag! Så idag fick jag en guldstjärna! Totalt har jag nu gått ner 3,1 kilo. :P

Bara att fortsätta att kämpa. Jag vet att jag kan nå mitt mål om jag bara vill och det vill jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela