kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 27

Publicerad 2007-07-04 19:46:08 i Tjejsnack,

Vecka 27
Nycklar

Vart går nycklarna på din nyckelknippa?
Jag har två, en som går till hemmet och min cykel och den andra går till jobbet.



Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?
Jag har en Mirandanalle som jag delat med Martin. Snart ska min nyaste nyckelring på från Disneyaffären i London :)


Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?
Oj, vad svårt. Kanske mina föräldrar så att jag slipper åka och låna den när de behöver kattvakt. Men det känns ju trist att svara det...Kanske till GB Glace, så skulle vi kunna åka dit och käka så mycket glass vi vill ;)


Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?
Det beror på var jag befinner mig, hemma finns de i nyckelskåpet eller på byrån. På jobbet ligger de i väskan.


Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?
Min familj har vår extranyckel eftersom de ibland kommer och matar våra katter om vi inte är hemma. Dessutom känns det tryggt att veta att den finns där ifall att man skulle bli utelåst. Men annars får nog vem som helst av mina vänner låna den.

http://mlilja.net/tjejsnack/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela