kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 28

Publicerad 2007-07-09 18:56:26 i Tjejsnack,


Internet/snigelpost

Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Japp, det har jag. Swedbank.


Brukar du posta något med snigelposten, vad? Om inte, varför?
Hm, inte hemma. Men på jobbet gör jag det. Fakturor och grejer.

Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker? Varför inte?
Japp, H&M och filmer.


Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
Jodå, det skulle jag kunna tänka mig. Beror väl på vad jag har som jag inte vill ha längre ;)


Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
Det beror ju alldeles på vad det är man ska skicka. Man kan ju inte skicka saker via mail till exempel. Men ska man bara skriva ett brev går det ju lika bra att göra det över mail.

http://mlilja.net/tjejsnack/

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2007-07-10 00:38:05

hej!! det är en bondkatt/persier som jag ska få, hon är vit och svart!! ska bli riktigt kul!! hoppas allt är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela