kirsten

Sanna mina ord

Systembyte

Publicerad 2007-03-05 19:35:29 i Jobb,

Detta kommer att bli min död på jobbet känner jag! Är inte så orolig för mig själv, jag vet vad jag klarar av och inte, men det är mina tjejer jag är orolig för! Inte alla, men en del. Känner att inställningen inte är den rätta hos dem och som vi alla vet så går det inget vidare värst bra då. Men hur motiverar man nån som bestämt sig för att det ALDRIG kommer att gå?! Var det sånt jag skulle ha lärt mig i skolan eller är det nåt jag ska ha med mig naturligt kanske. Jag tror på det senaste, måste bara ransaka mig själv och komma på en bra lösning. Men det är svårt att ändra på en annan människa och det är ju i och för sig inte det jag ska göra heller, utan att få denna person över tröskeln så att säga.

Men själv kan jag bara säga att jag tycker att det är rätt spännande att byta system. Detta är det system man ska kunna för att komma nånstans i den här branschen och det vill jag ju. Visst, en bra början att vara chef redan nu, men här vill jag ju ändå inte stanna. Får se vad det blir av med detta. :)

Nej, dax för käk. Blir nåt med quorn, nudlar och wokgrönsaker. Kan bli mumma det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela