kirsten

Sanna mina ord

Vi har gått live...

Publicerad 2007-03-11 21:00:49 i Jobb,

Hektiska dagar har det varit. Är uppe i 17,5 övertidstimmar för bara den här veckan. Känns sådär, visst kommer det att bli toppen att kunna vara ledig lite extra. Men nu då? Nu har jag verkligen noll möjlighet att ta ledigt, får spara det till påsken då jag i alla fall tar ut en extra dag. Men antar att det inte direkt kommer att bli mycket vilande av då ;) Blir nog en hel del festande. Aja, det blir skoj! Har ju sett tips på vad man kan få för gottig tårta i alla fall.

Nya systemet är i alla fall igång nu och jag tycker ändå att det gått rätt smärtfritt. Visst är det ovant och det kommer det ju att vara ett tag. Är inte lika lätt att få fram saker som är van vid att bara kunna slänga ett öga på annars. Men det är ju ett större och bredare system så man hade ju liksom inte väntat sig så mycket annat. Känns helt okej faktiskt. Är mäkta stolt över mina tjejer med som jobbat denna helgen, har gått strålande för dem båda!

Idag har jag städat och donat lite i lägenheten, Sara, Mattias och Julia skulle ju komma på besök. Åkte även hem till mina föräldrar och manglade alla våra lakan. Så nu är det verkligen städat här :P Var himla skoj att ha besök från stockholmarna med, eller solnaborna kanske man borde säga så att man inte gör nån upprörd ;) Var high life från första stund. Härligt med en liten tjej som inte är rädd för kissarna i alla fall. Kanske lite väl våghalsig ibland, men det gick bra ändå. Har dock en kisse om gömt sig och inte vill komma fram, hehehe.

Nej, dax att slappa lite i soffan :) Blir tidigt imorrn...starta frullen till halv sju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela