kirsten

Sanna mina ord

Pigg och alert

Publicerad 2007-05-22 21:43:28 i Viktnoja,

För en gångs skulle kan jag inte klaga på att jag skulle vara trött i alla fall. Efter helgens ledighet har jag äntligen lyckats samla kraft. Inte ofta jag kan säga det, men helgen har tro det eller ej varit lugn :) Härligt det! Hade nyss en gäst här som höll med mig om att vi borde införskaffa oss kortare veckor. Han är ju från vår huvudstad med så han skulle väl kunna springa in i Reinfeldt och be om detta, hahahah! Skämt o sido, men det vore ändå rätt skönt. Men jag tror att jag måste bygga upp mitt sparkapital innan jag ens kan fundera på att typ bara jobba måndag-torsdag. heheh!

Igår skulle en av mina arbetskamrater skriva in sig hos VV, och spontan som jag är så hängde jag på. Har funderat ett tag på om jag inte skulle gå med, men tyckt att det inte verkat så värst spännande att gå dit själv. Och efter peppningen hon och jag hade på en fest för någon månad sen så tyckte vi båda att det var bra att det var just vi som kom iväg. Kanske inte var så givande med mötet just, men jag tror på det där att man ska visa nån annan vad man väger då och då. För då jädrar kämpar man ju för att slippa stå där med skammen att man faktiskt inte lyckats nåt vidare värst. Känner kanske dock inte för att avslöja den heliga vikten här och nu. Men mitt mål är att lyckas ta mig ner 15 kilo kanske. Ja, vi får se hur det går. Än så länge har det funkat alldeles utmärkt. Har inte rört nåt av bjudgodiset som faktiskt för en gångs skull var riktigt gott. Har inte heller köpt mig nån annan godisbit här. :P

Har endast druckit en sju jädra massa vatten, ätit ett äpple, en apelsin och min matlåda. Heja mig!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-05-23 23:10:33

Ja, ska man visa upp sin vikt nedgång/uppgång för folk blir det betydligt lättare att vara duktig =) Det e på tok för gott godis nuförtiden på hotellet....farligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela