kirsten

Sanna mina ord

Dagen efter MIKA!

Publicerad 2007-11-10 18:09:23 i Musik,

Ojoj, jag har inga ord för att beskriva denna dag på ett bra sätt! För det var så otroligt bra! Skiter fullständigt i vad recensenter skriver, för de har FEL! Det kan jag och de övriga 5000(?!) fans som fanns i publiken igår intyga, läs här vad de skrev expressen aftonbladet. Aftonbladets tjej verkar ju inte riktigt kunna bedömma på ett bra sätt, texten säger en sak med plusen ett annat. Well well, jag gillade det och det är kanske det som är huvudsaken.

Nåt jag inte gillade var att nästan bli klämd till döds! Har aldrig vart med om mer panikartade knuffningar och puffningar, helt galet var det. Fattar inte hur folk är funtade! Bara att ta ETT litet steg bakåt så ser alla och man kan både andas och shaka järnet! Men jag är rädd att det är något som folk aldrig kommer att förstå!

Efter konserten fick vi faktiskt träffa honom med, helt jädra underbart! Fick biljetten signerad, den enda i vårt gäng som även fick ett litet kryss nedan, en liten kram från min idol i papperformat. Lyckades även få en live med ;) Dock inga kort på detta, då detta var förbjudet, tyvärr. Men jag får leva med minnet i huvudet. :) LOVE!

                     

166288-91

Kommentarer

Postat av: Minna

Publicerad 2007-11-10 18:11:20

Mina kompisar var också på MIKA :D

Postat av: Kristine

Publicerad 2007-11-10 18:23:10

Mika är brraaaa! =)

Ha en fin kväll, hälsningar Kristine!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-11 03:29:01

Alltså herregud, recensenterna? vad bedömmer de egentligen? Inga hittar. Vafan jag har aldrig hört en artist med så mycket bra material, han har ju verkligen inte en enda låt som inte skulle bli en hit om den släpptes som singel. Hur kan man ge honom en tvåa? Skandal, usch vad irriterad jag blir. Jaja, huvudsaken är ju att vi älskade det... jävla tomtar!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-11 17:50:47

Ja, jävla töntrecensenter!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-11 17:52:58

Ja, jävla töntrecensenter!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-11 17:53:42

Ja, jävla töntrecensenter!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-11 18:47:51

Men WTF, det stod sidan kan inte visas varje gång jg klickade.

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-12 08:53:53

Sicken tur!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela