kirsten

Sanna mina ord

Gräsänka

Publicerad 2007-11-24 16:34:27 i Livet,

Happ, idag har jag trot eller ej hunnit med rätt mycket! Trots att vi snoosade bort halva förmiddagen. Skulle gått upp supertidigt hade vi tänkt. Men vi hann allt ändå. Klippte Martin, så nu är han fin igen ;) Vill inte att han ska ha en massa hår! Ser ju inte klokt ut på honom eftersom han har så himla tjockt hår! Värsta fluffet liksom. Så nu är han perfekt igen. Hehe. Sen bar det upp på stan, käkade lunch på Waynes, himla gott faktiskt, men de skulle lätt behöva gå en trevlighetskurs, både gentemot kunder och mot varandra! Blir liksom ingen trevlig stämning om personalen skäller på varandra mitt framför kunderna. Inte alltid så lätt med kassasystem och liknande. Men vi som kunder behöver ju inte få veta vad de tycker om varandra för att den ena inte kan det andra och så.

Sen shoppade vi loss. Behövde verkligen nåt till julbordet nästa vecka. (Hehe, trots att jag köpte det i torsdags på Zara) Men idag hittade jag en ännu finare klänning, så det så. Jag som verkligen inte har råd att handla en massa nu, vill ju gärna ha med mig varje slant jag kan till Thailand. Men men, så är det. Var bättre på att hålla i pengarna när jag bodde hemma, och då hade jag ändå råd att shoppa loss jämt! Well, well. Martin behövde i alla fall ett par brallor och det blev det, men de hann inte lägga upp dem åt honom idag, så han tog med dem hem så han kunde vara fin på festen idag så skulle han komma tillbaka med dem sen. Service tycker jag!

Så nu är han påväg till Karlskoga, trots att den de skulle till ligger hemma och kräks. Härligt med vintersjukan... Men de andra skulle visst hålla igång ändå. Men trist för Martin som aldrig träffar dem längre och så saknas två som är sjuka. Men men, hans val att åka ändå. Själv blir jag hemma med grabbarna grus och deras vänner. Tror att det kommer att bli vilt. Får se om det blir utgång eller vad som händer. :)

Kommentarer

Postat av: Daniel E

Publicerad 2007-12-15 23:15:10

Waynes i Krämaren?? Har varit där flera gånger och alltid blivit trevligt bemötta!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela