kirsten

Sanna mina ord

LÅÅÅÅÅÅNG VECKA

Publicerad 2007-11-02 22:16:30 i Jobb,

Usch, vilken hemsk vecka detta varit. Den har egentligen gått rätt så fort, men det är bara det att jag varit så fruktansvärt seg! Båtresan förra helgen tog knäcken på mig bokstavligt talat! Har aldrig vart så trött innan. Och som det gungade när vi skulle hem, en av oss blev liggande halva resan. Så då kan ni ju tänka er. Men det var skoj ändå. Vi fick dessvärre åka en egen buss jag och min andra hälft, de andra gick på i Köping så de åkte i en annan. Men det gick ju bra det med.

Kan inte säga att den här veckan har bjudit på så mycket mer, eftersom jag mer eller mindre bara åkt hem och lagt mig efter jobbet. Typ i alla fall. För i ondags var vi på Fashion Pack med delar av jobbet och 2 utbölingar. Var himla trevligt och mycket god mat. Synd bara att de har det i en så fruktansvärt dålig lokal. Man såg ju inte hälften av showen. Nåt som jag bara inte förstår är varför långskånkar alltid ska stå framför en. Jag menar de skulle ju lätt se över lilla mig, men inte att de flyttar på sig! Sånt gör mig en smula irriterad! Usch!

Imorrn blir det först en tur på stan för att hitta lite maskeradkläder, ska ha fest på kvällen med obligatorisk utklädnad, tror att det kan bli riktigt bra. Men det kommer att vara fullt hus, så jag hoppas att alla får plats ;) Ska eventuellt äntligen få mitt PS2 så att jag kan ha ett eget Singstar! Vill verkligen det! Så jag hoppas att priset stämmer, för då får jag det riktigt billigt!

Nu ska jag umgås med min kollega som kom in!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2007-11-06 16:42:03

a hej. ja jag lyckades få en riktig förskylning.. men är bättre nu iaf.. synd att vi inte kunde stanna å hänga lite mer i lördags.. =) riktigt fin lägenhet har ni iaf.. ha´t! /linnéa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela