kirsten

Sanna mina ord

Trött och helt slut

Publicerad 2007-11-19 08:21:08 i Livet,

Helt otroligt vad man klarar av egentligen! Hela förra veckan var jag dålig. Längesen jag var sjuk, men fick snällt pallra mig upp ur sängen för att gå till jobbet trots feber. Var lite svårt att hålla reda på allt, men vad tusan skulle jag göra då? Vill liksom inte att min kära kollega ska behöva jobba dubbelpass heller! Så jag satte mig på cykeln varje morgon och trampade iväg till hotellet. Japp, super woman that´s me! Börjar dock känna mig bättre nu, bara lite täppt och så. Men men, jag överlever. Räknade nyss veckorna tills man får lite ledighet, endast 4 veckor kvar! Kan det bli mycket bättre? Då ska jag SOVA!!

Hm, annars har det inte hänt så mycket denna helg vill jag lova. Har mest tagit det lugnt eftersom min förkylning smittades även Martin av. Igår hade jag dock sminkparty, fattar dock inte varför allt ska vara så dyrt jämt! Men visst, himla bra produkter är det och de är ju dryga som attans, så de räcker ju ett tag med. Efter det blev vi hembjudna till mina päron på middag. Bara att tacka och ta emot. Precis vad som behövdes för min skrala kassa ;) Stannade dock inte så länge, höll på att somna i fotöljen och det är ju mindre bra. Hade i och för sej haft det rätt nära till jobbet då ;)

Nejhej, ska kanske jobba lite istället. Har dock inget att göra just för tillfället. Jobbar ju undan så bra så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela