kirsten

Sanna mina ord

Kasst

Publicerad 2007-10-15 21:01:47 i Livet,

Ja, jag är verkligen dålig på att uppdatera här. Förstår att det är jobbigt för er att inte få veta vad som händer här borta ;) Haha. Men det är just det, det händer nada! Har ju liksom inget att skriva om. På dagarna jobbar jag och sliter. Sliter dessutom mitt hår på grund av våra praktikanter. Ibland är det bara så skönt att få vara ensam! Inte ha nån som tjatar eller som inte fattar eller som bara är allmänt jobbig. Visst, ibland är det verkligen toppen med dem...men det är som sagt bara ibland ;)

Har hunnit besöka konserthuset i vår stad två gånger. Ena gången var det Jonas Gardell som besökt oss, och jisses vad rolig han var. Hel sjukt skoj! En man blev dock sur och gick efter 5 minuter, men bara det var ju ren humor ;) Vart lite arg för att han skvätte vatten på publiken! Typ. I lördags var det dax för Peter Jöback. Blev inbjudna då han, bodde hos oss. Coolt värre! Riktigt bra konsert var det med, faktiskt. Och vilken charmknutte! Synd att han är gay ;) Efter det bar det av till Wobblers Lounge, blev en riktigt trevlig lördagskväll :)

Nu är man tillbaka på jobbet igen. Har haft så många dryga gäster här ikväll! Fy tusan! Och ändå försöker man att vara så trevlig man bara kan emot dem. Inte helt lätt alla gånger. Fick trösta en gråtande praktikant med. Ja, jisses! Det är tur att man själv är så vuxen och kan hantera alla sina problem ;) Nej, ska jobba vidare nu. Ville bara säga hej och visa att jag lever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela