kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 40

Publicerad 2007-10-04 22:16:52 i Tjejsnack,


Djur


*Vad har du för favorit djur?
Katter


*Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda?
Delfiner


*Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
Svårt val, skulle vilja vara en fågel bara för att se hur det är att flyga. Skulle vilja vara en katt så jag kan sova en massa! Skulle kunna tänka mig en mängd andra djur med...

*Vilket djur är du mest rädd för, varför?
Hm, jag hatar småkryp just därför att de är äckliga. Men jag kan ju inte säga att jag är rädd för dem. Är livrädd för hästar eftersom de är så fruktansvärt stora. Hundar skrämmer mig med...och speciellt okopplade sådana...


*Har du några djur? Vad/vilka?
Japp, jag har två katter :)

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela