kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 41

Publicerad 2007-10-15 21:34:36 i Tjejsnack,

Vecka 41

Bröst

Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Jag är faktiskt rätt dålig på det. Men det går i perioder. Man tänker extra mycket på det nu i oktober när det är så mycket kampanjer. Borde faktiskt vara det oftare!


Är du orolig för bröstcancer?
Jo, men det är jag nog!


Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Skulle faktiskt kunna säga alla ovanstående påståenden.


Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
Jag tror inte att man är nöjd hur man än ser ut. Men visst skulle jag kunna tänka mig att förminska dem. Dels för att de är i vägen och för att jag inte trivs med att de är så "stora".


Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
Hm, nej.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela