kirsten

Sanna mina ord

Kan jag mejla utan mejl?

Publicerad 2007-09-03 21:22:01 i Livet,

Blev ingen bra start på dagen, eller det blev det väl egentligen. Men jag hade tänkt att åka iväg till spåret och knallat nån mil, men jag blev kvar hemma i sängen istället. Kändes som att jag behövde det mer faktiskt. Har så ont i mina knölar på benen att jag inte kände att det var värt det. Vill ju liksom kunna stå på jobbet i alla fall. Hade dessutom tänkt att tvätta, men det glömde jag mer eller mindre bort men tog svängen förbi källaren när jag skulle hämta min cykel för att ta en tid på fredag. Men se det gick inte, var redan uppbokat och jag ska ju träffa Lisa på dagen så jag vet inte när vi ska kunna tvätta. Men hur som haver så såg jag då nåt som gjorde mig skogstokig! Har flyttat in en ny granne inunder oss, för det första har hennes bil stått i vägen varenda dag och det är väl okej om man ser dem bära och släpa. Men se det har de inte gjort, i fredags stod den där hela natten! I söndags stod den också bara där! 3 bilar var helt inspärrade under den tiden, fattar liksom inte hur man tänker då?

Sen nu då jag skulle boka tid för tvätt så har hon bokat upp varenda måndagkväll för resten av månaden! Man får boka två veckor åt gången. Jag vet att jag låter som en tjurig kärring, men vissa saker tycker jag att man ska respektera! Det är ju ingen bra start för denna kvinnas tid i detta huset. Kan nog få med mig Stefan på min hatpropaganda. Det var han förra gången och lite inflytande har han ju hos hyresvärden ;)

På jobbet igen då. Alltid lika härligt att vara här, speciellt när man inte är så glad på sina chefer. Men kände liksom inte för att ta upp nåt om det idag faktiskt. Spelar liksom ingen roll. Inte känns det direkt lättare när man får höra att människan försökt att få beröm för att hon åkte in, fast på andra tider än vad som hade hjälpt mig. Tänker inga glada ord just nu ;)

Var en dam här nere för en stund sen. Har liksom bara krånglat sen hon kom. Men hur som helst, nu skulle hon mejla, men hon hade ingen mejl att mejla från så då frågade hon mig hur hon skulle göra. Ja, men skaffa dig ett konto bara så kan du ju mejla fritt sen. Ja, men nej det behövde hon ju inte, för det hade hon ingen användning av för sen. Nehej, där ser man. Frågan är var hon skulle mejla?! När jag skulle hjälpa henne fick jag mina aningar om att hon inte riktigt förstod saker och ting, för när hon öppnade sidan stod det typ, logga in här för att se dina mejl. Men det är ju bara för dem som redan har ett konto, men jag tror att hon trodde att hon hade fått mejl då. För som sagt, hon har inte direkt alla hästar hemma...

Dessutom la telefonen av här, mitt i ett samtal. Man tackar för det. Ingen support finns det att ringa nu heller, för de stänger minsann 17.00 Känns som en väldigt bra support det. Blir galen på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela