kirsten

Sanna mina ord

Min man, Martin Stenmarck

Publicerad 2007-09-18 22:39:44 i Familj,

För lite drygt två veckor sedan var vi hemma hos Martins syster, innan de fick bebisen. Hans systerdotter på 3 år är ett stort fan av Martin Stenmarck, hon kör gärna enmansshower med Sjumilakliv och Gud nåde den som inte är med och lyssnar då! Hur som helst satt vi vuxna och pratade, lilltjejen satt och busade lite med mig och Martin satt med deras dator och fixade. Inget ovanligt när det gäller honom ;) Men som från ingenting så säger hon plötsligt:

E: Hörrudu Martin, jag måste bara få säga en sak.
Vi: Kollar upp lite...
E: Jo, alltså jag tycker faktiskt att du är lik Martin Stenmarck...

Jag är alltså tillsammans med en kopia av Martin Stenmarck, kan det bli så mycket bättre? Hehe, kanske inte lika kär i honom som lillstumpan, men fan killen är ju het. Tycker bara att det är så sött. Både hans syskondöttrar är helt betuttade i MIN man ;) Men det är jag som får med honom hem, haha. Ja, alltså jag menar alltså inte att Stenmarck är min, utan min Martin. Snurrigt värre...men så är det ;)

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2007-09-19 09:02:08

Ja lätthanterligt kanske, men det kan ju vara kul om man har nåt urval liksom. Det är ju samma med precis allt. Kläder, skor, hygienartiklar... you name it. Men som sagt, jag hittade ju en iaf, så ska inte klaga. Nu ska jag äta frulle. Mmmm en ljuvlig bananproteindryck med hallon och blåbär. Mums fillibabba.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela