kirsten

Sanna mina ord

Trevlig helg

Publicerad 2007-09-17 20:08:27 i Livet,

Blev en rätt okej helg, trots att jag var så trött i fredags när jag kom hem från jobbet. Hatar verkligen det! Men så är det när man ensam sköter om allt. För det kan jag ärligt säga att jag gör, kan liksom inte kräva så mycket av Martin eftersom han har långa dagar som det är. Men så skoj är det inte, speciellt inte när man ska handla själv. Så himla tungt att släpa dessa kassar upp för trappen. Men jag blir ju rätt stark på kuppen ;)

I lördags visste vi inte vad vi skulle ta oss till. Dels så tvättade vi en massa, letade efter en borttappad kisse som nån galning låter vara ensam ute mitt inne i stan. Usch. Dessvärre kommer den inte fram längre och hon vi trodde ägde den verkar inte göra det :( Stackars kissen...Men sen fick vi hålla oss hemma. Min mage kollapsade, Martin var på väg att skjutsa in mig till akuten åtskilliga gånger. Men är man envis så är man, jag vet att det kanske inte är så smart. Men kan jag stå och gå så är det liksom ingen fara. ;) Aja, hade släppt i söndags så det var lugnt.

Då bar det av till Martins syster med familj. Fick faktiskt komma dit i torsdags med, så jag fick mysa med bebis lite! Så himla söt är hon! Och stoltare storasyster får man leta efter ;) Men igår blev vi bjudna på lunch och sen bjöd Martin och jag på fika. Blev många timmar där, men inte så ofta hela släkten ses på det viset, så det var skoj.

Väl hemma snickrade jag ihop skohyllorna vi köpte, för Martin lyckades inte få ihop sin ;) Och sen plöjde vi några fler avsnitt av Heroes :) I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela