kirsten

Sanna mina ord

Min födelsedag...

Publicerad 2008-04-08 12:36:12 i Livet,

...blev helt fantastisk! Fick typ allt det jag önskat mig, inte ofta det händer! Men som vanligt så blir det en del missförstånd på vägen och det kanske inte blir helt rätt alla gånger. Fick en klocka av Martin, en riktigt dyr sådan dessutom :P Hur som helst så hade han tagit fel i affären, men denna var så klart riktigt läcker den med och av samma märke. Problemet med mig är ju att jag har så fruktansvärt smala handleder, så denna klocka passade inte alls på mig :( Så jag ska byta den till den jag ville ha från början. Det är ändå tanken som räknas och han gjorde ju sitt bästa för att det skulle bli rätt den ängeln!

Fick även ett löparset av mina svärföräldrar så nu kan både min mamma och svärmor börja oroa sig med tanke på att de båda utmanat mig i diverse lopp ;) Fick otroligt fina örhängen av mina föräldrar och en matberedare. Utav de härliga människorna på Freixenet så fick jag deras mousserande rosévin, jag tackar jag!

Nu ska jag fixa till mig lite så jag hinner upp på stan och byta klockan!

Ladies Calvin Klein Flash Mirror Watch K3423330denna fick jag av Martin :)
 Ladies Calvin Klein Dress Diamond Watch K0421167denna fast i guld ville jag ha

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2008-04-09 07:15:03

Inte var det det lättaste att hitta klänningen. Man ville ju inte köpa nån billig trasa som bara såg helt vanlig ut. Har förresten samma problem som du med smala handleder. Svårt att hitta fina klockor då som passar. Tycker det har varit och kanske fortfarande är så modernt med jätte breda varianter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela