kirsten

Sanna mina ord

Dagens goda gärning

Publicerad 2008-08-17 18:23:12 i Allmänt,

Jag är inte fröken pigg idag direkt. Blev inte många minuters sömn inatt ändå. Lägenheten vi bodde i hade endast 4 nycklar och det är 8 personer som bor där. Förstår inte riktigt matematiken där. Men hur som helst kan man då ringa på och bli insläppt av den som är i lägenheten. Eftersom Martin och jag hade den lotten på oss fick man snällt spinga upp och öppna dörren när det ringde. Men man kan ju tycka att när den första ramlade in lagom rund under fötterna vid halv två och jag sa att vi skulle upp klockan 5 att hon då kunde ha öppnat för nästa som kom vid 3 men icke! De sista kom hem klockan 4 och då rökte de i omgångar så ja, jag vet inte hur många minutrars sömn det blev...suck...

Men vi hann med bussen, till och med en tidigare. Vi fick lämna in en väska till och resan hem gick bra. Inte lika turbulent som på ditvägen. Jag tror dessutom att kaptenen gjorde sin första flygning. Lite tufft, men ack så skrämmande...Jag lever dock fortfarande och det är ju huvudsaken då gjorde han ett bra jobb menar jag. Avgassystemet och ljuddämparen fick vi med oss hem också, men aj vad det lät illa. Fick dessutom ringa polisen då en man inte höll sig i sin fil nånstans. Det tyckte jag var skrämmande, både att åka bredvid honom och att sedan ringa...hur vet man var man var man är när det bara är en massa skog runtomkring? Hoppas att de haffade honom i alla fall.

Idag är jag alldeles för trött för att ens tänka på att laga nån mat. Så vi ska dra oss till lilla wokstugan som finns här. Som en liten korvmojje fast med Thai-käk istället. Kan inte bli så mycket bättre. Vet ni en annan sak som är bra? Jag köpte inget från taxfreen, varken godis, parfym eller smink. Duktiga lilla jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela