kirsten

Sanna mina ord

Samtal med Ella 4 år

Publicerad 2008-08-23 23:06:13 i Allmänt,

Ella och jag ligger och myser i soffan och kollar på Emil i Lönneberga.

E: Chrrriiiiiistiiine, vet du? Det är nästan som att ligga på en kudde.

C: Hahaha, Ella du är inte lite tokig du.

E: Men det är så, det är nästan lika mjukt.

Pappa Jonas: Men Ella det är ju ett bröst inte en kudde.

E: Hihihi, ett bröst som en kudde.

Mamma Anna: Ja, Ella du kommer också att få det en dag.

E: Ja, när jag blir stor. Hahahha, nu ligger jag mellan kuddarna. Men nu ser jag inget. Jag måste nog flytta fram lite. Så nu är det mjukt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela