kirsten

Sanna mina ord

Däckad kisse

Publicerad 2008-12-12 23:08:56 i Allmänt,

Usch, vaknade med ett litet knip i magen idag, men kände att Barry låg bredvid mig och kikade på honom emellanåt för att se så att han andades. Han gjorde det varje gång, puh! Ibland gosade han sig lite närmre med, kärlek på hög nivå. Blev lite sen till tunnelbanan med, ville kika och se så att det inte kom mer blod när han väl var uppe. Såg ok ut. Men det är vad mina tankar har seglat iväg till, räknat timmarna bara för att veta att Martin snart skulle vara hemma och kunna se och ringa mig för att berätta.

Har man en gång misst ett djur så snabbt som vi gjorde så tror man att det kommer hända igen, bara kissen låter lite annorlunda, eller ser lite ledsen ut. För det måste ju minsann vara ett tecken på att den inte mår bra. Man blir skadad helt enkelt.

Men när Martin kom hem så verkade han ok, och likaså när jag kom hem. Blev till och med mött i dörren av dem, precis som det ska vara. De har bara fått en dålig ovana och slinker förbi oss och ut i trapphuset. När man väl fått tag i den ena rymmer den andre och när man släpper den förste för att ta den andre så drar den förste igen ;)

Nu har han fått sig en tablett igen, 3 dagar kvar av kuren han fick. Ligger däckad i vår soffa. Men jag kan tänka mig att han behöver sova en stund :)

Bra gjort av Kevin i Idol med! Han är grym, var så att man själv satt där med tårar i ögonen. Jag brukar inte vara blödig, men va tusan. Grabben förtjänade detta. Coolt att ha bott i Sverige mindre än ett år, lärt sig svenska hur bra som helst och sen stå som vinnar i Idol. Inte många som skulle ha lyckats med det tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela