kirsten

Sanna mina ord

Boten Anna

Publicerad 2008-01-19 19:04:19 i Livet,

Vet att den låten egentligen suger balle, men den har ändå en plats i mitt hjärta. Förra sommaren var första året jag och Martin tillsammans skulle cykla Vätternrundan, gick ju som det gick. Men hur som helst så spelades den här låten under tjejvättern som hans mamma cyklade innan vi skulle iväg. För att göra en lång historia kort så spelades denna i en depå när vi väntade in henne och jag hörde bara själva melodin vilken jag ändå måste säga är helt okej, som den gamla rejvare jag är ;) Aja, de spelade den nyss på Landet runt som av nån anledning står på här hemma när vi försöker att komma i partystämning. Haha.

Nej, ska ta och klä på mig det sista. Har för en gångs skull lyckats vara klar i tid. Kan vara för att jag har massor med nya kläder som jag hämtade ut i veckan. :) Altt utom två t-shirtar kan ses nedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela