kirsten

Sanna mina ord

Burned

Publicerad 2008-01-28 20:54:11 i Familj,

Asså jag vet inte hur jag lyckas jämt. Drog iväg och solade förut, lyckades få solariet i damernas omklädningsrum vilket var underbart skönt. Slapp man ta sig ut till de allmänna. Men fan vad vi tjejer bankar och har oss när vi ska byta om, varför? Hörde ju knappt musiken i min iPod. Vad härligt det är att kunna lyssna på egen musik förresten, istället för den skråniga musik de har på radion.

Aja, hur som helst så måste jag på nåt sätt ha haft ansiktskanonen igång hela tiden, för jag ser ut som en panda i fejjan. Riktigt läckert faktiskt. Klarröd med två runda vita ringar, på halsen kan man också skåda ett runt vitt märke av nåt slag. Så himla vackert. Hade tänkt att ni kunde få sett det med egna ögon. Men jag får inte till nån bild där det syns. Så förhoppningsvis är det bara jag som inbillar mig ;)

Blev en sista syn av lillebror med. Tur att man hann det. Ska ju liksom vara borta för tid och evighet. ;) Nog för att vi bara träffades i bilen och sen i bilen igen på vägen hem. Men ändå. Kommer bli tomt här hemma, ingen som tjatar på en att man ska hänga med ut. Inget Singstar. Ingen träning. Inget snack på msn. Jag vet, jag vet. Jag kan göra allt själv, eller ja kanske inte sitta och snacka med mig själv på msn kanske...men men...finns ju msn over there med.

"Is there any other world..."

Kommentarer

Postat av: zara

Publicerad 2008-01-28 21:38:05

oj det e bara bra här..... när du jobbar har du stödstrumpor på dig då? det e viktigt att ma kar någon form av sådana strumpor när man jobbar och sprnger och så vidare ett litet tips till dig

Postat av: hanna

Publicerad 2008-01-28 22:59:33

kommer sakna Richard med:/ men hörde att du skulle åka till london efter hans födelsedag, jag kanske också ska åka då:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela