kirsten

Sanna mina ord

Jag är utmanad...

Publicerad 2008-01-25 21:26:52 i Familj,

I förrgår när jag kom hem från jobbet låg det en inbjudan på köksbordet. En inbjudan jag definitivt visste att jag själv INTE skickat efter. Eller egentligen kan vi säga att det är 2 utmaningar. Den första går av stapeln 14 maj i Örebro. Den andra 31 augusti i Stockholm. För mig är detta en riktig utmaning då jag har allvarliga problem med mina ben, för er som inte redan listat ut vad det är så är det Vårruset och Tjejmilen . 5 respektive 10 km löpning.

Men jag antar att det bara är att bita i det sura äpplet och anta utmaningen. Den är från min kära mor. Visste att det var hon som skickat detta till mig. Antingen var det hon eller Martins mamma, men hon tjatar mest på om golfen. Men hur som helst, 5 km det klarar jag. Tror jag, allt beror ju på benen så klart. Men 1 mil?! Aja, nu börjar hårdträningen!

Mamma tyckte att jag kunde träna när jag är i Thailand. Jo, jag tackar jag...Men det ska gå. I mål på tjejmilen får man ju dessutom ostkaka, min absoluta favorit...skulle med glädje springa ytterliggare en mil för att få slippa skiten... ;)

Kommentarer

Postat av: Aida

Publicerad 2008-01-26 00:38:38

Jag har sprungit Lidingö två gånger, senast nu i höstas. Min kondition är inte alls på topp men man blir så peppad när man är där så på något sätt tar man sig runt! Men backarna är en riktig utmaning!

Postat av: Ida

Publicerad 2008-01-27 16:23:54

Är väll bara för att jag får jobba denna jäkla helg som allt känns hopplöst trist jus nu... Idag har jag verkligen mått skit för av att gå hit! Helt hopplöst! Var middagen god förresten? Blev det Sushi?

Postat av: zara

Publicerad 2008-01-28 12:43:18

jag tror du fixar det utan att träna i tailand där skall du bara ha det skönt..... bra annars med dig?
kram zara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela