kirsten

Sanna mina ord

Ont

Publicerad 2008-01-29 20:55:54 i Livet,

Asså var jag bränd igår så är jag stekt idag. Kan knappt röra mig! Ungefär så ont gör det, min kropp kokar! Milt sagt. Men det är smällar man får ta. Jag vet att det inte är samma typ av strålar i ett solarium som i den vanliga solen, fullt medveten om det. Även medveten om att det är farligt. Men å andra sidan är det farligt att gå till jobbet med. Problemet för mig är att jag kommer att bränna mig till döds första dagen i Thailand om jag inte har nån grund att stå på. Så därför tar jag tag i detta. Vet att jag får skylla mig själv och att jag inte kommer nånstans med gnäll. Men lite sympati får jag allt. ;)

Funderar på om jag ska hitta på nåt skoj till Martin på torsdag. Vår 5-års dag! Helt otroligt, men så är det. Det trista är att han har telefondag och det innebär att han kommer hem sent. Men man kan ju alltid köpa nåt och så får han den när vi käkar på lördag, eller fredag. Vet inte om han kommit ihåg att boka bord, antagligen inte...så det blir kanske en Billys pan pizza ;) Ska nog höra mig lite för när vi ses sen.

Nu ska jag jobba vidare och hoppas att den sista stunden går fort ;)

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2008-01-31 20:08:51

Glöm för f*n inte solkrämen!!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela