kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 1

Publicerad 2008-01-14 09:05:28 i Tjejsnack,

Har du någonsin...


Dejtat en av dina bästa kompisar? Berätta lite, hur gick det?
Hm, jo men det kan jag nog säga att jag gjort. Blev tillsammans och var det i 3 år.


Blivit arresterad? Berätta lite?
Haha, nej det har jag inte. Endast blivit tillsagd av polisen att man minsann inte får dricka på stan, alkohol alltså ;)


Sagt att du älskar någon utan att mena det? Berätta lite!
Hm, nej aldrig faktiskt. Inget jag säger utan att mena det.


Haft ett one night stand? Berätta lite?
Hm, ja fast ändå inte...


Busringt till någon, vem och varför?
Det tror jag alla har gjort ;)

http://mlilja.net/tjejsnack


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela