kirsten

Sanna mina ord

Vilket jobb passar mig?

Publicerad 2008-01-05 17:35:54 i Livet,

Hehe, Aida hade ett rätt roligt test i sin blogg idag. Var ju bara tvungen att testa det själv ju! Här har ni mitt fantastiska resultat:

Du är en barnskötare!

Du är motiverad, kraftfull och rättvis, men styrs samtidigt mer av känslor än av logik. Du har en önskan om att kunna förbättra den hemska värld vi lever i. Vem ska ta hand om alla barn? Du skulle gärna ta hand om dem - men de är ju så många! Det är troligt att du någon gång kommer att bli vegetarian. Det är högst troligt att du redan är det.

Om du har handeksem passar du nog bättre som psykolog.

Klicka här och gör testet du också! Vilket yrke passar dig?

Hahaha! Det var ju ett givande test. Nog för att jag älskar barn, men tror knappast att jag har en önskan att ta hand om alla barn i världen! Inte heller att bli vegetarian på heltid! Nog för att det är gott med veggo-mat men till en viss gräns! Gör gärna testet ni med bara för att det är skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela