kirsten

Sanna mina ord

Knasig gäst

Publicerad 2008-06-23 20:21:35 i Allmänt,

Jag tror verkligen inte att jag varit med om en knasigare gäst tidigare. Han vill inte komma ner till receptionen för han har inga kläder på sig och det tackar jag visserligen för. Men han kan väl ändå ta på sig kläder, eller? Nej, då ska han istället ringa rill sin vännina som jobbar på taxi för att be henne att komma upp till hans rum med de saker han behöver. Då jag sagt nej eftersom jag är ensam här. Hur troligt är det på en skala att hon kom? Inte alls...

Nu kom han ändå ner vinkade och gick sedan ut, utan att hämta de drickor han ville ha. Ja, jag säger då det. Mycket ska man vara med om. Har dessutom en kvinna boendes här som bodde förra året. Hon är jobbig hon med, men på ett helt annat sätt. Man fattar liksom inte vad hon vill, hon står och mumlar och pekar och ler lite snällt då och då. Själv ler jag tillbaka och nickar som om jag fattar precis vad hon vill. Ja, så är det att jobba på hotell...

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-23 21:57:53

Haha den ena gästen tokigare än den andra... jag gjorde precis på samma sätt när den där tanten checka in... Nicka och log och fatta inte ett jota vad hon sa! Har du fått stänga tidigare???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela