kirsten

Sanna mina ord

Martins kumpan

Publicerad 2008-06-19 19:43:03 i Allmänt,

Haha, jag tyckte att den här artikeln var så söt med lille Håkon 3 år.  Just eftersom Martin utsatte sina föräldrar för precis samma sak, eller inte alls egentligen men i alla fall. När han skulle till London för att hälsa på sin syster när hon var au pair där så var han inte så där jättegammal, dock äldre än denne lille man. Han verkligen älskade vapen! Desto mer lika en riktig pistol desto bättre. Han fick tillåtelse av sina föräldrar att välja ut en pistol som då skulle ligga i bagaget som skulle checkas in. Och det gjorde han. Men som den lille pojk han var kom han ju så klart på att det inte räckte med den så han plockade med sig några till, som då hamnade i just handbagaget utan sina föräldrars vetskap.

Men det blev de varse om när Martins väska blev stoppad av vakterna och de började plocka fram den ena pistolen efter den andra. De fick med andra ord gå ut igen för att checka in alla leksakspistoler. Men nu ska vi inte tro att den lille mannen skärpte sig för det. Trots förbud och nerpackning av mamma Karin, så slank den ändock med en pistol i handbagaget när de skulle hem sedan. Blev rätt mycket mer uppståndelse i England om man säger så ;)

Man kan ju undra vad för hyss våra barn kommer att hitta på då inte jag heller var ett särskilt lugnt och sansat barn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela