kirsten

Sanna mina ord

Typiskt...

Publicerad 2008-06-18 20:31:18 i Allmänt,

Idag känns det som att jag sov bort nästan hela dagen, men det är faktiskt inte så lätt att gå upp när nån ligger bredvid och bara snosar. Så är det bara. Men jag kom upp så att jag hann med det jag skulle innan jag skulle luncha med Christine och det är huvudsaken. Hann dock irritera mig på den filmklubben vi är med i, för trots att vi sagt nej till månadens film så damp den ner i lådan och det är inte okej tycker jag. Men Martin tyckte det var okej eftersom man kunde skicka tillbaka den om man betalade portot själv. Visst, det är ju bra, men jag vill inte betala den heller eftersom jag vet att jag sagt nej till den! Problemet är bara att jag inte har kvar det mejlet där det står att vi tackat nej och det gör mig ännu mer irriterad eftersom jag brukar spara dem ett tag bara för att man ska ha bevis. Men men, vi får väl se. Jag sa att nu får det faktiskt vara nog, vi plockar ur våra gratisfilmer och sen är det tack och hej för vår del. Jag vet att det är detta de tjänar pengar på att man "glömmer" att tacka nej, men jag är 100% säker på att vi gjorde det. Skitföretag!

Åt himla god lunch med Christine med, souvlaki med klyftpotatis och tzatziki, mumma! Direkt efter det begav jag mig till jobbet för avtackning. Så då var det bara att hålla god min och fortsätta att äta. ;) En otroligt fin tavla fick jag, mycket glad för den :) Kommer passa helt perfekt i den nya lägenheten.

Chefen var på ypperligt bra humör idag med, sånt är alltid uppskattat! Han sa till och med till mig att stänga lite tidigare eftersom alla kommit. Sånt gillar jag med ;) MEN, tror ni inte på själva f*n att det kommer ner gäster och sätter sig nu för att kolla på fotbollen. Det gör mig absolut ingenting, men de sitter bara där de handlar nada i baren eftersom de ska upp tidigt för att köra hem. Tycker liksom att de lika gärna kan sätta sig på sitt rum då! Det är ju dessutom mycket bättre TV och bild där uppe dessutom...irriterande. Men så är det. Bara att hoppas på att man kan få dem att gå, en har ju trillat bort så de andra går nog snart med eftersom frun ser riktigt frusen ut ;) Jaja, den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela