kirsten

Sanna mina ord

Vättern

Publicerad 2008-06-13 17:51:01 i Livet,

♥Sorligt är det men i år ska jag inte cykla detta lopp. Kanske rätt bra egentligen eftersom jag absolut inte är tränad för att klara av en sådan utmaning. Har ju liksom inte tagit mig runt när jag varit någorlunda tränad heller så det är ju bra med den saken. Men det funkade ju inte att betala in anmälningsavgiften eftersom vi verkligen inte hade råd med det i vintras när allt skulle sparas till Thailand. Jag är inte bitter ;) Men det hade varit så himla skoj, det kan tyckas knasigt att man tycker att det är skoj att sitta 14 timmar på en cykel. Men det är liksom stämningen, svuschen i ljudet när det kommer en klunga på 30 pers och schvischar förbi en. Nästa år vet jag ju att jag kommer att få cykla men det är ändå den där känslan man får när man så gärna vill vara med nu, man känner den där avundsjukan komma smygande. Vädret påminner dock rätt mycket om förra året. Regnade nästan hela fredagen, var skitkallt på natten för att bli en helt underbar dag på lördagen. Så jag önskar alla ett stort lycka till och lite tur med vädret!

Hade inte haft tid att ta ledigt heller för detta lopp. Måste liksom jobba in i det sista nu. Har 9 arbetsdagar kvar och det känns lite vemodigt faktiskt. Men det kommer att bli bra.

Väntar återigen på att min bror ska höra av sig. Skulle vara fest idag, men han har ingenstans att ha den. Så vi får väl se vad som händer och sker. Skulle allra helst ligga hemma och kolla på film. Men man kan kanske inte få allt. ;) Aja, ska ta hand om disken nu, fast jag egentligen inte borde. Mina långfingrar är helt f*cked up. Vet inte vad som är problemet och inte vårdcentralen heller, men antar att jag borde ligga i lite mer. För så här kan jag bara inte ha det, gör för jäkla ont liksom.

Vill även passa på att tipsa om en för jäkla bra radiokanal som jag hittade av en slump förra veckan när jag åkte till Stockholm. Så klart finns den endast där, men det går ju som tur är att lyssna på webradio. Lite dance och lite oldies, himla skön kanal i alla fall. Enjoy! Stockholms enda dansgolv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela