kirsten

Sanna mina ord

Vilken sabla tid det ska ta?!

Publicerad 2008-06-10 19:37:07 i Livet,

Sitter här och väntar på att min bror som är hemma på besök från London ska komma över. Det har jag gjort sen klockan 18 ungefär. Jag börjar tycka att det är så där lagom lattjo. Inte för att jag har nåt bättre för mig, men när jag ringde andra gången för att kolla om han var på väg så bad jag honom handla åt mig på vägen. Detta var för en dryg timme sedan och jag väntar fortfarande. Det som är jobbigt med att vänta är att jag måste ha det han ska handla i maten och jag börjar bli hungrig nu...Men jag antar att han är på väg nu eftersom han inte längre är inloggad på msn.

I torsdags för att fira min lycka över det nya jobbet köpte jag ett par nya skor som jag verkligen blev helt kär i. OK OK ni tycker jag är galen jag förstår det, men jag är inte värre än Celine Dion för hon har faktiskt mellan 2000-3000 par, hon vet inte själv liksom. Jag har inte alls så många par. Långt ifrån. Men jag tyckte liksom att jag var värt nåt för att jag var bra. Att jag hade så sabla ont i fötterna av alla skor jag hade med mig till Sthlm hör inte hit ;) Men så här ser de ut

Fast de är bruna...bara det att de inte fanns på bild...

Jag är ju en riktig jubelidiot måste jag ju säga...jag satte igång spisen innan jag gick hit och satte mig. Bara det att jag glömde bort det och nu är plattan varm vill jag lova! Knas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela