kirsten

Sanna mina ord

Jetlag

Publicerad 2008-03-29 20:45:49 i Familj,

Fy, jag tror verkligen att jag aldrig kommer att komma tillbaka till svensk tid. Somnar så himla tidigt på kvällarna och går även upp otroligt tidigt på morgnarna. Undrar hur länge till det kommer att vara så? Jag som annars är väldigt morgontrött. Aja, det får helt enkelt ta den tid det tar inte mycket annat att göra åt den saken.

Idag var det dop, inte så många som kom faktiskt. Ingen aning ifall det var fler bjudna heller men det var endast släkten som var där. Inget fel med det, men jag tycker bara att det är så konstigt att man till det första barnet bjuder in släkt och alla vänner men sen när andra barnet ska döpas ja då är det bara släkten som får komma. Borde vara lika för båda barnen. Men men, trevligt var det i alla fall. Fick mycket goda pajer och för en gångs skull en tårta som även jag kan äta, det tackar vi för. Kanske inte är helt dumt att pappan är glutenintolerant i den familjen ;)

Sen bar det av till jobbet där jag fortfarande är kvar. Lugnt som bara den. Inte en gäst att checka in, som tur är har det varit lite folk nere i baren. Annars hade jag blitt galen. Eller det är jag på väg att bli, för jag tycker inte om att det är så lugnt och inte är det bättre av att man får jobba en lördagkväll heller när man jobbar heltid övriga veckodagar. Men men, så är det. Men snart så... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela