kirsten

Sanna mina ord

ÄNTLIGEN!

Publicerad 2008-05-13 17:29:30 i Livet,

Jag har fått tillbaka mitt badrum idag! Ingen kan vara gladare än mig just nu ;) Att jag fick ställa mig och städa om hela badrummet känns som petiteser. Men Martin gillade det inte, att jag skulle städa, han tyckte att det skulle de minsann få ta hand om eller så skulle vi deala oss till att vi fick strunta i flyttstädningen. Men jag var ju bara så glad över att ha fått tillbaka det äntligen så det gjorde mig inget alls. Vet ju att jag fått göra om det sen ändå. Men att städa kakel som alla smutsränder fortfarande syns på var inte det enklaste. Men jag tror att det blir bra när man bott in sig lite i det.

Det komiska i det hela är att de inte satt fast toaletten nu heller. Det gör att jag funderar på om de verkligen är klara? Jag vill ju lyfta in allt så att jag kan få rent i resten av lägenheten. Men vågar man det om de inte är färdiga? Men å andra sidan, det är inte mitt bekymmer jag är ju ändå på jobbet imorrn när de kommer ;) Hehehe! Nåt ska de väl ha för att de slarvat. Inte har de tagit hand om alla kattassar som blev förra veckan heller, så jag antar att det är mitt jobb det med. Men just nu är jag bara så glad så det gör inget. Men säg inget till Martin om hur mycket jag gjort bara, hehehe. Åter till städningen, börjar lukta rent här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela