kirsten

Sanna mina ord

Årets första dopp

Publicerad 2008-05-12 22:16:10 i Livet,

Jaha, kom hel och välbehållen efter en rätt dramatisk släktträff minst sagt. Alla lever och mår bra mig veteligt i alla fall och mer än så känner jag inte för att gå in på just den saken. Men det var trevligt så länge det varade. Det mest komiska är att Martins kusin är gift med min syssling! Så mycket handlade ju om just det. Att det sen visar sig att de även är bekanta med våra vänner från Köping gör ju inte det hela mindre komiskt. Den här världen är allt bra liten!

Badade ute gjorde jag med. Jag och mamma gick i, men det gick rätt fort att komma upp med. Kan inte säga att det var direkt skönt. Men det var skönt att svalka sig lite. Man kan ju tycka att nån som kommit hem från Thailand endast några veckor tidigare inte borde bränna sig i den svenska solen. Men så är det. Martin är dock brun som en pepparkaka igen. Inte ett dugg avis. Vem vill byta kräft-looken mot en pepparkaksgubbe menar jag?!

Idag har jag varit ledig. Jag menar hey, det är ju annan dag pingst för bövelen ;) Får man ingen röd dag så skaffar man sig en igen, hehe. Nej, skämt å sido. Var på banken för att fixa lånelöfte och grejer. Så nu leker livet igen. Skönt att få en HEL dag tillsammans med Martin med. Så vi hann med en hel del. Bra det.

Nu ska här vattnas blommor igen, enda nackdelen med att det blir varmt och sommar...att blommorna måste vattnas oftare...

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-05-12 22:30:35

iiihh, kallt! akta så du inte blir frkyld!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela