kirsten

Sanna mina ord

Utmaning

Publicerad 2008-09-26 21:02:57 i Allmänt,

Jag blev utmanad av:
Saga
5 saker i min frys:
 
En jäkla massa matlådor, korv, frysta grönsaker, rostebröd och lite glass
5 saker i min garderob:
Kläder, en massa massa skor, väskor, strykbräda, torkställ
5 saker i min väska:
Pendelkort, mobil, pocketbok, Metro, passerkort
5 saker i badrumsskåpet:
 
Smink, ansiktskrämer, mediciner, sax, plåster
5 saker i min bil:
 
Kartbok, p-skiva, första hjälpen väska, varningstriangel, musik
Jag ska skicka utmaningen vidare till:
Maria och Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela