kirsten

Sanna mina ord

Hål

Publicerad 2009-04-28 23:31:30 i Allmänt,

Okej, det var som jag misstänkte. Däcket har två hål, inte konstigt att det bli punka hela tiden! Martin har nu säkrat dem tills jag köper ett nytt däck. Bara att hålla tummarna för att det håller fram till dess. Dessutom putsade han den så nu skiner den som om den vore helt ny. Love it!

(Och nej, jag är inte lat. Jag kan laga punka helt själv, behöver kanske en aningens hjälp när det handlar om bakdäcket. Jag älskar att putsa och ta hand om min cykel så att den är skinande ren. Martin gjorde detta av helt egen fri vilja, då han tycker om att pula med saker i källaren. Själv fixade jag matlåda åt honom, helt av egen fri vilja det med. Man ger och man tar i ett förhållande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela