kirsten

Sanna mina ord

Nejmen hoppsan då!

Publicerad 2009-04-28 20:50:20 i Allmänt,

Jaja, 1,5 dag fick jag cykla på det nya däcket. Däcket innan det cyklade jag på i 2 dagar. Ser vi sedan på historiken från Örebro så är det många slangar förbrukade av Fröken Karlsson. Blir galen! Tror att antingen dras allt glas till min cykel eller så är det nån jävel som förföljer mig och punkterar mina däck på ren djävulsskap. Blev en redig promenad hem idag i alla fall, då jag slutade så pass sent så skulle jag inte ha fått med mig cykeln hem idag. Så jag släpade den mer eller mindre hem. Så Martin fick äran att fixa problemet, som tur är har jag hittat en rätt smart man. När han köpte den nya slangen sist så köpte han två direkt. Han vet ju hur det är. Så nu hoppas jag att jag får cykla i alla fall veckan ut, är ju trots allt bara två dagar kvar.

Men blir det punka igen så måste jag nog kolla om det inte är något större fel. Men man drar sig ju lite för att lämna in cykeln ändå. Har varit inne med den så många gånger redan. Är inte bara däcket som strulat. Så frågan är ju om jag inte fått ett måndagsexemplar...

Borde kanske lära mig att byta däck själv, men hm, nej jag tror jag hoppar det. Martin får sköta den delen av hushållet ;)

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-04-29 09:05:10

Kanske ett tecken på att du inte borde cykla?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela