kirsten

Sanna mina ord

Trött

Publicerad 2009-04-21 22:54:09 i Allmänt,

Jag förstår inte vad det är med mig? Nu är det vår och det är ljust och härligt när man vaknar och man vaknar allt som oftast pigg. Men sen när halva arbetsdagen har gått så sitter jag där och gäspar och skulle inte ha det minsta lilla problem med att somna på stuts. När kvällen sedan kommer, ja då somnar jag säkerligen en 4 gånger innan jag tillslut pallrar mig in till sängen. Bara för att känna att jag är pigg?! Vad är det frågan om? Jaja, så kan det vara är ju inte ensam direkt. De flesta på jobbet sitter likadant. Just nu är det sjukstuga. Undrar när det ska drabba mig? Det är liksom inte en fråga om om utan om när. Skoj.

Skippade träningen idag. Inte bra jag vet. Men det gör ont i varje muskel i min kropp och jag tror bestämt att det betyder att man borde vila en dag eller två. Tog mig en promenad i alla fall, alltid nåt. Men jag har lovat mig själv att det ska bli skärpning på denna punkt. Det är ett måste. Om 3 veckor cyklas det runt Hjälmaren och om cirkus 7 veckor cyklas det runt Vättern. Jag ska runt dem båda! Den ena i träningssyfte inför den något större sjön och den andra då är det fullt allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela