kirsten

Sanna mina ord

Utmanad igen

Publicerad 2009-04-14 23:11:10 i Allmänt,

Denna gång av Gelinda och namnet på denna lista är "Är du lycklig nu för i helvete?!"

Hur mår du?
Jo, man ska inte klaga. Lite trött i kroppen efter ett hårt träningspass.
Skrattar du?
Haha, alltid!
Gör du saker som får dig att må bra?
Jag försöker i alla fall, sen händer det väl att man gör fel val ibland.
Träffar du människor som får din mage att pirra?
Japp
Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Starkare, man har ju varit med om mer saker nu än tidigare.
Saknar du?
Ja, man kan inte göra annat när man bor 20 mil från sina vänner och familj och mer därtill till sin bror...
Tar du hand om dina vänner?
Ja, det tycker jag att jag gör. Sen önskar man ju givetvis att man kunde finnas till hands ännu mer ofta.
Älskar du?
Javisst!
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra?
Ja, just nu är det många av de planerade bollarna i luften.
Håller du dina löften?
Ja!
Längtar du?
Ja, och speciellt nu under denna årstid!
Tänker du?
Ohja!
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Minst en gång om dagen, blir så när man har härliga människor omkring sig.
Vill du?
Ja, men vad?
Önskar du att det var som förut?
Nej faktiskt inte.
Går du vidare?
Ja, har arbetat mycket på detta under de senaste åren och nu kan jag göra det. Släppa och gå vidare :)
Gråter du när ingen ser?
Oj, jag gråter väldigt ofta numera. Känner mig dock mest trygg att gråta framför Martin. Han vet att inget speciellt behöver ha hänt utan tårarna kommer ändå.
Vågar du?
Ja, jag är en tuff brud ;) (Men Gelinda, jag kommer nog dessvärre inte klara av ett åk i Insane... ;) )
Är du lycklig nu?
Ja, det måste jag säga att jag är.

Jag utmanar Saga, Ida och Jerker & Viktor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela