kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #17

Publicerad 2009-08-02 21:23:58 i Allmänt,

Känslor

1. Är du svartsjuk, på vilket sätt?
Nej, har inget att vara svartsjuk på. Vet att Martin vill ha mig och ingen annan. Efter våra snart 7 år tillsammans så vet man var man har varandra. Kan man inte det så blir nog förhållande väldigt jobbigt och inte så trivsamt.

2. Hur kärleksfull är du?
Jag är väldigt kärleksfull :)

3. Är det svårt för dig att glömma & förlåta?
Det beror alldeles på vad som skett. Men oftast blir jag jättearg och när det gått över så är det lugnt igen :)

4. Vad får dig att gråta?
Det mesta numera. Har blivit en väldigt känslosam människa på sistone. Jag gråter när jag är glad, när jag är ledsen, när jag kollar på tv ja nästan hela tiden.

5. Hur blir du vid stress?
Oftast brukar jag inte låta stressen ta överhanden utan försöker att hålla mig lugn, för stressar jag upp mig vet jag att det blir ännu värre. I mitt yrke måste jag klara av att ha många bollar i luften samtidigt och då måste man vara sansad med, blir inte så bra om man börjar skälla ut gäster till höger och vänster...

Tjejsnacks sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela